Ούτε ιερό ούτε όσιο στο Υπουργείο Παιδείας ” Καθιερώνουν εβδομάδα για τις “έμφυλες ταυτότητες» και καταργούν την Αντιγόνη”!

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Ειδήσεις | Υπουργείο Παιδείας: Μόνο ως πρόκληση και προσπάθεια χειραγώγησης του σεξουαλικού προσανατολισμού της ελληνικής νεολαίας μπορεί να εκληφθεί η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, βάσει της οποίας εισάγεται στα σχολεία θεματική εβδομάδα ενημέρωσης για τις «έμφυλες ταυτότητες».

Επί της ουσίας, βάσει της εγκυκλίου που απέστειλε σε όλα τα Γυμνάσια ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, ορίζεται ότι οι μαθητές θα πρέπει να εξοικειώνονται, μέσω της παιδαγωγικής διαδικασίας σε μια σειρά από θέματα της προσωπικής και κοινωνικής ζωής. Προβλέπει δε – μεταξύ άλλων – μαθησιακές δραστηριότητες με «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση».

Μάλιστα, το Υπουργείο προχωρά κι ένα βήμα παραπέρα και με μια πρακτική τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» δηλώνει πως η θεματική εβδομάδα για τις έμφυλες ταυτότητες θα εφαρμοστεί πάση θυσία, έστω κι αν εκφράζονται ήδη εντονότατες αντιδράσεις, τόσο από πλευράς γονέων όσο και εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή και χωρίς κανένα ηθικό δισταγμό, το υπουργείο προχωρά στην περαιτέρω υποβάθμιση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, καθώς ήδη συζητά πρόταση για κατάργηση της διδασκαλίας της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή.

Υπενθυμίζεται πως με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Γαβρόγλου υλοποίησε απόφαση που είχε λάβει ο προκάτοχός του, ο Νίκος Φίλης, για την άμεση παύση της διδασκαλίας του «Επιταφίου του Περικλή» στα Λύκεια της χώρας.

Οργή Νικολόπουλου: Μένω εμβρόντητος από την εγκύκλιο

Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητου βουλευτή Αχαΐας, Νίκου Νικολόπουλου, ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή, με αποδέκτη τον Κώστα Γαβρόγλου.

«Μένω εμβρόντητος από την εγκύκλιο που έστειλε ο Υπουργός στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς επιχειρεί να ξεθεμελιώσει ό,τι υγιές έχει απομείνει σ’ αυτό τον τόπο», δήλωσε ο Νίκος Νικολόπουλος αμέσως μετά την κατάθεση τις ερώτησής του.

Επιπροσθέτως τονίζει: «Ο κ. Γαβρόγλου νομίζει ότι μπορεί να “αποφασίζει και να διατάζει” παρά τις συνεχιζόμενες έντονες αντιδράσεις γονέων, κηδεμόνων, Ελληνίδων και Ελλήνων πολιτών καθώς επίσης της εκκλησίας αλλά και της ΟΛΜΕ που επιμένουν στην άρση της υποχρεωτικότητας, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το μάθημα των Θρησκευτικών.

Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος κατέθεσε σχετική ερώτηση, ενώ ταυτόχρονα προτρέπει τους πολιτικούς Αρχηγούς και το σύνολο των βουλευτών να καυτηριάσουν την εξωφρενική απόφαση του Υπουργού για ν’ αναγκασθεί να την ακυρώσει».

Ακολούθως ο ανεξάρτητος βουλευτής επισημαίνει: «Αναγνωρίζω πως το πρόγραμμα εμπεριέχει ομολογουμένως αρκετά θετικά και σημαντικά, προς ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών στοιχεία, όπως πλείστα περί ανδρισμού στερεότυπα όπως π.χ. ότι ο άντρας δήθεν δεν πρέπει να βοηθάει στις οικιακές εργασίες ή στη φροντίδα του μωρού, να επιβεβαιώνει κανείς δια της βίας ή επιθετικότητας το κύρος του ανδρισμού του κτλ. Η ύπαρξη ωστόσο παρόμοιων νοσηρών στερεοτύπων σε μια κοινωνία δεν δικαιολογεί, να χρησιμοποιούνται αυτά ώστε να προπαγανδίζεται η ύπαρξη δήθεν… τρίτου φύλου ή και η φρικώδης δυνατότητα υιοθεσίας ενός παιδιού από ομοφυλόφιλο ζευγάρι».

Τέλος, ο ανεξάρτητος βουλευτής τονίζει: «Δεν μπορεί να εκλαμβάνεται ως δεδομένη η ανοχή προς ενδεχόμενη προσπάθεια και προώθηση θεσμικής έκφρασης – εν προκειμένω ένταξη στο οικογενειακό δίκαιο- οποιασδήποτε σεξουαλικής συμπεριφοράς ή επιλογής. Ας φανταστούμε π.χ. εάν κάποιοι στο μέλλον, ισχυριστούν με ειλικρίνεια ότι το αντικείμενο της επιθυμίας τους και άρα φυσιολογικό για τους ίδιους, ήταν πάντοτε π.χ… τα ανήλικα παιδιά (!), περισσότεροι του ενός σύντροφοι (πολυγαμία), ή έκφραση της όποιας επιθυμίας σε… δημόσια θέα κτλ. Μήπως θα πρέπει τότε όλες αυτές οι μορφές σεξουαλικής συμπεριφοράς να καταξιωθούν θεσμικά, ή να ενταχθούν κι αυτές στο οικογενειακό δίκαιο και κατόπιν, προς αποφυγή διακρίσεων να διδαχτούν και στα σχολεία; Ιδού, που μπορεί να οδηγήσουν οι αγκυλώσεις και ο… “ανθρωπισμός” μερικών!».

Εσύ ΕΛΛΗΝΑ πότε τελικά θα πάρεις την τύχη της ελλάδας  και των παιδιών σου στα χέρια και θα αντιδράσεις για όλα αυτά η ιστορία επαναλαμβανεται πάνε να μας εξαφανίσουν σαν έλληνες να  ξεριζώσουν της ρίζες μας το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών είναι ο πολιτισμός  μας είναι καθαρά ελληνική υπόθεση ….

 Πηγη