Προσελκύομαι το ίδιο Πρόβλημα Κατ΄ Επανάληψη!

Όλοι έχουμε την εμπειρία της ενασχόλησης με το ίδιο πρόβλημα ξανά και ξανά. Αυτό συμβαίνει γιατί ο νόμος της έλξης διέπει τις ζωές, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Είναι ο τρόπος που δημιουργούμε την καθημερινή μας πραγματικότητα η οποία περιλαμβάνει και τα προβλήματά μας. Κάποιες φορές παρατηρούμε πως προσελκύουμε το ίδιο πρόβλημα κατ΄ επανάληψη. Αυτό δεν θα σταματήσει να συμβαίνει έως ότου αποφασίσουμε να στραφούμε μέσα μας και να ανακαλύψουμε την αρχική-πυρηνική αιτία, αυτή που μαγνητίζει αυτό το πρόβλημα.

Ακολουθούν τρεις κοινές συνήθειες, επαναλαμβανόμενα μοτίβα συμπεριφοράς που ισχυροποιούν την αρνητική εστίαση στο πρόβλημά μας και του δίνουν μεγαλύτερη διάσταση από αυτή που θα έπρεπε να έχει. Αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε όλες ή σε κάποια από αυτές, έχει έρθει πλέον ο καιρός για συνειδητή μετατόπιση της συμπεριφοράς σας μέσω της ατομική σας προσπάθειας ή την βοήθεια του ειδικού.

Μιλάς ή Διαμαρτύρεσαι συνεχώς για το Πρόβλημα …

Μία από τις σημαντικότερες αιτίες που άθελά μας μαγνητίζουμε κ ισχυροποιούμε το πρόβλημα. Οι περισσότεροι από εμάς μιλούμε πολύ και έχουμε την τάση να επαναλαμβάνουμε την ίδια ιστορία ξανά και ξανά. Προβάλλουμε το πληγωμένο παιδί μέσα μας, εκείνο που έχει την ανάγκη της συμπαράστασης, της καταννόησης και της υποστήριξης από τους ανθώπους του  περιβάλλοντός μας. Ίσως να μην το έχετε σκεφτεί, αλλά αν παρατηρήσετε τον εαυτό σας θα διαπυστώσετε πως έχει γίνει εθισμός.
Όσο αστείο και αν σας ακούγετε, το δάγκωμα της γλώσσας την στιγμή που πάτε να ανοίξετε το στόμα σας είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για να περιορίσει αυτή την τόσο εθιστική συνήθεια.

Σκεφτόμαστε το Πρόβλημα Μανιωδώς – Ασταμάτητος Εσωτερικός Διάλογος …

Θεωρούμε πως το πρόβλημά μας είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή μας. Τίποτα δεν θα μπορούσε αν απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Η ανησυχία μας τα επιφορτίζει με μεγαλύτερη δυναμική με συνέπεια να βρισκόμαστε όλο και πιο μακριά από τις λύσεις που χρειαζόμαστε.
Καταλαβαίνουμε ότι η αρνητική σκέψη μας προκαλεί περισσότερα προβλήματα, αλλά η μετατόπιση της σκέψης είναι πιο εύκολη στα λόγια παρά στην πράξη. Οι σκέψεις κινούνται σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Η σκόπιμη απόσπαση της προσοχής από την αρνητική σκέψη μπορεί να έχει βαθιά επίδραση σε όποιον αποφασίσει να την δοκιμάσει. Και μπορεί κάποιες ανεπιθύμητες σκέψεις να έρχονται ακούσια κατά διαστήματα, είναι οκ όμως. Λίγες αρνητικές σκέψεις δεν μας καταστρέφουν και ειδικά στην αρχή θα πρέπει να είμαστε επιεικείς με τον εαυτό μας. Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα ανησυχήσετε για ένα πρόβλημα πείτε στον εαυτό σας πως η λύση του μπορεί να περιμένει για λίγο αργότερα, δραστηριοποιηθείται σε κάτι που σας φέρνει χαρά, παρακολουθείστε μια ταινία, ακούστε μουσική, κάνετε κάποια ελαφριά άσκηση, διαλογισμό κλπ.
Η απόσπαση της προσοχής χρειάζεται συνεχή αυτοπαρατήρηση και επαγρύπνυση για να επιτευχθεί, αλλά με αυτό τον τρόπο αποκτάτε μια συνήθεια που θα βοηθήσει σε πολλούς τομείς την ζωή σας, θα κάνει πιο ποιοτική την καθημερινότητα και τον τρόπο που βιώνετε την πραγματικότητά σας, θα αυξήσει τις δονήσεις σας.

Ενεργώντας μέσα από τον Φόβο …

Οι ενέργειές μας έχουν την ικανότητα να επηρεάσουν τους κραδασμούς και τις πεποιθήσεις μας. Δεν είναι μόνο οι δράσεις μας και το πως αισθανόμαστε μέσα μας μια αντανάκλαση των δονήσεών μας. Οι Διαθέσεις μας και οι δράσεις μας λειτουργούν συνδυαστικά. Έχουν επίσης την εξουσία να αλλάζουν τους κραδασμούς μας και το πώς αισθανόμαστε μέσα μας. Μεταβάλλοντας τις διαθέσεις μας αλλάζουν οι συμπεριφορές μας και η αλλαγή των συμπεριφορών μας αλλάζει τις διαθέσεις μας. Ως εκ τούτου, με την αλλαγή της συμπεριφοράς μας σχετικά με ένα πρόβλημα, αλλάζουμε τον τρόπο που αισθανόμαστε για το πρόβλημα και στη συνέχεια το πρόβλημα εκδηλώνεται με διαφορετικό, πιο ανάλαφρο τρόπο στην πραγματικότητα μας.
Για το λόγο αυτό, οι δράσεις που θα επιλέξουμε έχουν τεράστια επίδραση στις συνθήκες που προσελκύουν. Όταν αγωνιζόμαστε για το ίδιο θέμα κατ’ επανάληψη, συνήθως μπορούμε να ανακαλύψουμε κάποιες συμπεριφορές που υποδυκνείουν τον βαθύτερο φόβο μας πίσω από το πρόβλημα. Με την αλλάγή αυτών των συμπεριφορών, μπορούμε να αλλάξουμε συνειδητά τις πεποιθήσεις και τις δονήσεις μας αναφορικά με το πρόβλημα.
Για παράδειγμα αν αγωνίζομαι να παραμείνω υγιής, συμπεριφέρομαι σαν να φοβάμαι πως θα αρρωστήσω με αποτέλεσμα να φέρνω την ασθένεια όλο και πιο κοντά σε μένα. Είναι καλό να αξιολογούμε τις επιλογές και τις δράσεις μας ειδικά όταν τα παράγματα δεν κυλούν με τον επιθυμητό για εμάς τρόπο.
Για να ανακαλύψετε την Αρχική Αιτία πίσω από κάθε Ανθρώπινη Δυσλειτουργία www.hypnotherapy4u.gr
Γράφει η Μαρία Πέππα