Το να δείχνεις όμορφη δεν εξαρτάται μόνο από τα προϊόντα που χρησιμοποιείς για την εξωτερική σου εμφάνιση αλλά και από οτιδήποτε τρως. Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στο δέρμα σου

Μια θρεπτική διατροφή κρατάει υγιή μαλλιά και νύχια. Δεδομένου ότι και τα δυο είναι κατασκευασμένα από κερατίνη, πρέπει να επιλέγεις τρόφιμα που την βοηθούν να παραμένει στα επίπεδα που πρέπει

 Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

proteini orou galaktos

Τα μαλλιά σου χρειάζονται πρωτεϊνη γαι την παραγωγή κερατίνης. Αν δε λαμβάνουν  αρκετή μπαίνουν σε «κατάσταση ηρεμίας» δημιουργώντας την αισθητή απώλειά τους. Δοκίμασε να προσθέσεις στην διατροφή σου την πρωτεϊνη ορού γάλακτος και θα δεις διαφορά σύντομα.

Κόκκινο κρέας

kokkino-kreas ga

Μια ζουμερή μπριζόλα εκτός του ότι είναι γεμάτη πρωτεΐνη περιέχει και σίδηρο , ένα εξίσου σημαντικό θρεπτικό στοιχείο για τα μαλλιά και τα νύχια. Φυσικά δεν θα πρέπει να τρως συνέχεια κόκκινο κρέας αφού έχει αρκετά κορεσμένα λιπαρά. Μπορείς όμως να το απόλαυσης μια φορά την εβδομάδα

Blueberries

blueberries-

Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην προστασία των κυττάρων του σώματος σου (συμπεριλαμβανόμενων των νυχιών αλλά και των μαλλιών)κατά των ελεύθερων ριζών, που αυξάνουν τις ορμόνες του στρες.

Αμύγδαλα

Almonds

Εκτός από μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης τα αμύγδαλα περιέχουν και μαγνήσιο που θεωρείτε η αντί-στρες ουσία της φύσης. Μην ξεχνάς ότι το άγχος είναι ο κύριος παράγοντας απώλειας μαλλιών.

Οι κάθετες γραμμές στα νύχια σου πολλές φορές μπορεί να σημαίνουν έλλειψη μαγνησίου, οπότε καλό θα είναι να λαμβάνεις περισσότερο. Άλλες πηγές μαγνησίου είναι τα φυλλώδη λαχανικά, το κακάο και η σόγια

Μπύρα

beer-

Η μπύρα είναι από τις πιο πλούσιες πηγές πυριτίου της διατροφής. Το πυρίτιο είναι ιχνοστοιχείο που μπορεί να αυξήσει την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής, άρα και την ανάπτυξη των μαλλιών. Φυσικά μην το παρακάνεις.

Στρείδια

oysters

Ο ψευδάργυρου που περιέχουν τα στρείδια είναι απαραίτητος για πολλές βιολογικές διεργασίες συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης των πρωτεϊνών. Τα στρείδια περιέχουν περισσότερη ποσότητα ψευδαργύρου από οποιαδήποτε άλλη τροφή . Οπότε να μια πολύ καλή ευκαιρία να πας για θαλασσινά !

Αυγά

eggs

Εκτός από την καλύτερη πηγή γρήγορα απορροφημένης από τον οργανισμό πρωτεΐνης, τα αυγά περιέχουν βιταμίνη D αλλά και βιοτίνη. Η βιοτίνη είναι μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β και παίζει πολύ βασική ρόλο στην ανάπτυξη της κερατίνης.

Σολομός

fresh-salmon-steak

Ο σολομός περιέχει εκτός των άλλων λιπαρά Ω-3 που τέτανε ενυδατωμένο το δέρμα. Μην ξεχνάς πως το τριχωτό της κεφαλής είναι δέρμα και μάλιστα πολύ ευαίσθητο.

http://www.ediva.gr/

 

greekaffair.gr