Black Friday :Υποτονικές οι εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα  – Λιγοστή η κίνηση στην αγορά

Χωρίς τις μεγάλες ουρές που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια εξελίσσεται η φετινή Black Friday σε όλη την Ελλάδα.

Παρότι η κίνηση είναι αυξημένη σε σχέση τόσο με τις πρωινές ώρες, όσο και με τις προηγούμενες εβδομάδες, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις κινούνται σε συγκρατημένα επίπεδα για ημέρα Black Friday .

Σημαντικό είναι να πούμε ότι σε ελάχιστα εμπορικά κέντρα σημειώθηκαν ουρές, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν καταγράφηκε συνωστισμός, κάτι το οποίο βέβαια, διευκόλυνε τους καταναλωτές, οι οποίοι επέλεξαν να πάνε τελικά για ψώνια από την άλλη όμως δυσαρέστησε του ιδιοκτήτες των μεγάλων εμπορικών καταστημάτων .

Για ημέρα Black Friday αρκετά υποτονικές κινήθηκαν οι προσφορές  σε αρκετά εμπορικά καταστήματα σε σχέσει με τι προηγούμενες ημέρες των εκπτώσεων,  αφού εάν καθίσει κανείς  και παρατηρήσει τι τιμές των προηγούμενων ημερών δεν θα δει πολυ μεγάλη διαφορά .

Τέλος να σημειώσουμε ότι στο εξωτερικό την ήμερα Black Friday οι προσφορές κυμαίνονται από 50% και άνω κάτι που στην Ελληνική αγορά σε ελάχιστα εμπορικά καταστήματα θα το δεις .

BLACK FRIDAY-

Οι πέντε «χρυσοί» κανόνες για σωστές αγορές

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος με ανακοίνωση της, συστήνει στους καταναλωτές να μην εντυπωσιάζονται από πιθανώς παραπλανητικές προσφορές. Μάλιστα, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων ώστε οι καταναλωτές να μην πέσουν θύματα τέτοιου είδους προσφορών:

Οι καταναλωτές θα πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν τόσο την τιμή (αρχική και νέα) όσο και την ποιότητα ενός προϊόντος. Επίσης, καλό είναι να έχουν ελέγξει την τιμή του εάν υπάρχει στο διαδίκτυο, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να βεβαιωθούν πως η τιμή που έχουν εντοπίσει τους συμφέρει πιο πολύ.
Να γνωρίζουν ακριβώς τις ανάγκες τους και να φτιάξουν μια λίστα με τις αγορές που θα κάνουν και οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προϋπολογισμό, ώστε να αποφύγουν αλόγιστες δαπάνες.
Να γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής όταν επιλέγουν να κάνουν αγορές με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα συνίσταται να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Κάθε προϊόν θα πρέπει να αναγράφει την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι ποσοστό έκπτωσης). Οι καταναλωτές επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν πως στις προσφορές συχνά δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν κάποιος αλλάξει γνώμη ίσως μετά δεν θα έχει δικαίωμα αλλαγής
Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε πάντα απόδειξη για τις αγορές τους καθώς αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και πρέπει να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.