To περιοδικό Annals of Nutrition and Metabolism ανακοίνωση μελέτη που αφορά την βρώμη.

Στην μελέτη αυτή που έλαβε χώρα σε ερευνητικό κέντρο σαν αυτά που λείπουν από την χώρα μας, επιλέχτηκαν δυο ομάδες ανθρώπων.

Στην πρώτη ομάδα δόθηκαν 350 θερμίδες από βρώμη με γάλα για πρωινό, ενώ στην άλλη ομάδα δόθηκαν 350 θερμίδες κορν – φλεικς που περιέχουν την ίδια ποσότητα υδατανθράκων, λιπαρών, και πρωτεϊνών.

Ο στόχος της ερευνάς ήταν ποια ομάδα θα πεινάσει πρώτη;

Η πείνα και ο κορεσμός μετρήθηκαν με συγκεκριμένες αναλύσεις αίματος που μετρούν τα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης και άλλες παρόμοιες ουσίες.

Μετά την ανάλυση των μετρήσεων αποδείχθηκε με μεγάλη σαφήνεια ότι η ομάδα που έλαβε για πρωινό βρώμης με γάλα είχε μικρότερη κατανάλωση θερμίδων κατά 31% στο μεσημεριανό γεύμα γιατί ήταν ακόμη χορτάτη από το πρωινό, σε σχέση πάντα με την ομάδα που έλαβαν για πρωινό κορν – φλεικς.

Δεδομένου ότι η βρώμη αποτελεί ένα υγιεινό γεύμα γιατί περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, ο οργανισμός μας αντιλαμβάνεται το μέγεθος του γεύματος (όγκο τροφής) που σαφώς είναι μεγαλύτερο από τον αντίστοιχο (όγκο τροφής) του κορν φλεικς, αυτό δίνει την αίσθηση κορεσμού στον οργανισμό παρότι έχει τον ίδιο αριθμό θερμίδων.

Καλή Συμβουλή είναι ((βρώμη με γάλα χαμηλών λιπαρών για πρωινό)), για διαβητικούς είναι ιδανικό πρωινό, εκτός του ότι μας χορταίνει για πολλή ώρα, περιέχει φυτικές ίνες που διευκολύνουν το έργο του εντέρου.

πηγή.www.iasy.gr

 

greekaffair.gr