Σύμφωνα με νέα μελέτη επιστημόνων από Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, δύο φλιτζάνια καφέ πριν από την προπόνηση ενδέχεται να είναι αρκετά ώστε να μην πονάνε πολύ στη συνέχεια οι ασκούμενοι.

Πιο συγκεκριμένα, αυτό που διαπιστώθηκε είναι ότι νεαροί άντρες που έκαναν πολύ έντονη ποδηλασία, είχαν λιγότερο μυϊκό άλγος όταν κατανάλωναν καφεΐνη πριν από αυτήν. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι το αναλγητικό όφελος της καφεΐνης παρατηρήθηκε τόσο σε λάτρεις του καφέ όσο και σε ασκούμενους που δεν την είχαν εντάξει στο καθημερινό τους πρόγραμμα..

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η καφεΐνη περιορίζει τον μυϊκό πόνο δεσμεύοντας τη δραστηριότητα μιας χημικής ουσίας που λέγεται αδενοσίνη.