Οι 13 ισχυρότεροι Έλληνες εφοπλιστές στην παγκόσμια “ελίτ” της ναυτιλίας.

Δυνατή είναι και φέτος  η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών, στο Top 100 των ισχυρότερων παραγόντων στην παγκόσμια ναυτιλία.

Τη λίστα συντάσσει η Lloyd’s List και σε αυτήν περιλαμβάνονται 13 ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού. Υπάρχουν όμως ενδιαφέρουσες ανακατατάξεις μεταξύ των Ελλήνων.

Τη μεγαλύτερη άνοδο στη λίστα σημείωσαν ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, που κέρδισε 34 θέσεις και ο Βαγγέλης Μαρινάκης, που «σκαρφάλωσε» 16 θέσεις στη λίστα.

Εντύπωση προκαλεί η μεγάλη πτώση του Πέτρου Παππά -από την 11η θέση που είχε το 2014, στην 31η το 2015.

Ο Γιάννης Αγγελικούσης είναι ο κορυφαίος από τους Έλληνες, χάνοντας όμως μία θέση, αφού είναι πέμπτος, ενώ πέρυσι ήταν 4ος.

Ακολουθούν:

η Αγγελική Φράγκου της Navios στην 16η θέση από 15η πέρυσι

– ο Γιώργος Οικονόμου στην 17η θέση από 21η πέρυσι,

– ο Γιώργος Προκοπίου στην 18η θέση από 25η πέρυσι,

– ο Πήτερ Γ. Λιβανός, σταθερός στην 21η θέση

oi-13-isxyroteroi-ellines-efoplistes-stin-pagkosmia-elit-tis-naytilias-greekaffair.gr

– ο Πέτρος Παππάς, που έπεσε στην 31η θέση από την 11η πέρυσι,

– ο Νικόλας Τσάκος ανέβηκε στην 45η θέση από την 54η πέρυσι,

– ο Πήτερ Γεωργιόπουλος ανέβηκε εντυπωσιακά στην 47η θέση από την 83η το 2014,

– ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, παρέμεινε σταθερός στην 48η θέση,

– ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος στην 52η θέση από 50η πέρυσι,

– ο Ευάγγελος Μαρινάκης σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο στην 65η θέση από την 81η το 2014,

– ο Σίμος Παλιός στην 88η θέση από την 81η πέρυσι και 

– ο Δημήτρης Μελισσανίδης στην 98η θέση, έναντι της 97ης πέρυσι.

oi-13-isxyroteroi-ellines-efoplistes-stin-pagkosmia-elit-tis-naytilias-1

Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται: στην πρώτη θέση οι τρεις μάνατζερ του ναυτιλιακού κολοσσού της Maersk, στη δεύτερη θέση ο υπουργός πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας, Ali- Al-Naimi, στην τρίτη θέση ο πρόεδρος του Ομίλου China Shipping, Xu Lirong, τέταρτος ο πλοιοκτήτης Τζoν Φρέντρικσεν, που έχει δεξαμενόπλοια και πέμπτος ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο οποίος στην ουσία είναι ο δεύτερος πλοιοκτήτης στον κόσμο, μετά τον Νορβηγό.