Παρά το όνομα, τα πράσινα φασόλια δεν θεωρούνται φασόλια.

Τα πράσινα φασόλια αφαιρούνται πριν ωριμάσουν τα φασόλια τους.

Είναι πιο θρεπτικά συγκρίσιμα με άλλα λαχανικά όπως τα μπιζέλια και τις μπάμιες.

Διατροφική ανάλυση των πράσινων φασολιών

Σύμφωνα με την βάση δεδομένων USDA National Nutrient, ένα φλιτζάνι φρέσκα πράσινα φασόλια (περίπου 100 γραμμάρια) περιέχει 31 θερμίδες, 0 γραμμάρια λίπους, 7 γραμμάρια υδατάνθρακες, 3 γραμμάρια ινών, 3 γραμμάρια ζάχαρη και 2 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Τα Πράσινα φασόλια είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών Α, C και Κ, καθώς και περιέχουν φολλικό οξύ, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, σίδηρο, μαγνήσιο και κάλιο.

Πιθανά οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση πράσινων φασολιών

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών όλων των ειδών έχει συνδεθεί από καιρό με μειωμένο κίνδυνο πολλών δυσμενών συνθηκών υγείας. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η αύξηση της κατανάλωσης φυτικών τροφών όπως τα πράσινα φασόλια μειώνει τον κίνδυνο Παχυσαρκίας, Διαβήτη, Καρδιαγγειακών παθήσεων, ενώ αυξάνει την ενέργεια.

Καρκίνος

Τα Πράσινα φασόλια περιέχουν μεγάλη ποσότητα χλωροφύλλης, η οποία μπορεί να εμποδίσει τις καρκινογόνες επιδράσεις των ετεροκυκλικών αμυνών που παράγονται από το ψήσιμο κρεάτων στη σχάρα σε υψηλή θερμοκρασία.

Εάν σας αρέσουν τα ψητά στην σχάρα απανθρακωμένα, φροντίστε να τα συνδυάσετε με πράσινα λαχανικά για να μειώσετε τον κίνδυνο σας.

Γονιμότητα

Ένα φλιτζάνι πράσινα φασόλια παρέχει περίπου το 10% των ημερήσιων αναγκών φολικού οξέος και 6% του σιδήρου.

Οι γυναίκες χρειάζονται περισσότερο σίδηρο από φυτικές πηγές, όπως το σπανάκι, φασόλια, κολοκύθα και πράσινα φασόλια. Φαίνεται πως το φολικό οξύ προάγει τη γονιμότητα, σύμφωνα με το Harvard Medical School του Χάρβαρντ Εκδόσεις Υγείας. Επαρκή πρόσληψη φολικού οξέος απαιτείται επίσης για τις έγκυες γυναίκες, προκειμένου να προστατεύσουν τα παιδιά τους από ανωμαλίες του νευρικού σωλήνα.

Κατάθλιψη

Επαρκής κατανάλωση φολικού οξέος μπορεί να αποτρέψει μία περίσσεια της ομοκυστεΐνης στο σώμα, το οποίο εμποδίζει το αίμα και άλλα θρεπτικά συστατικά από την επίτευξη του εγκεφάλου. Περίσσεια ομοκυστεΐνης μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή της σεροτονινης και της ντοπαμινης οι οποίες ρυθμίζουν τη διάθεση, τον ύπνο και ακόμη και την όρεξη.

Την υγεία των οστών

Ένα φλιτζάνι πράσινα φασόλια παρέχει 14,4 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ (σχεδόν το 20% των ημερήσιων αναγκών), καθώς και 4% ασβεστίου.

Επαρκής κατανάλωση βιταμίνης Κ βελτιώνει την υγεία των οστών, ενεργώντας ως τροποποιητής πρωτεϊνών μυελού των οστών, βελτιώνοντας την απορρόφηση του.

 

Πηγή :http://www.iasy.gr/

 

greekaffair.gr