Η  ρευματοειδής αρθρίτιδα, οι καρδιαγγειακές ασθένειες και ο διαβήτηςείναι μερικές μόνο από τις ασθένειες που έχουν συνδεθεί με υψηλά επίπεδα φλεγμονών.

Τροφές που μειώνουν τις φλεγμονές είναι :

– Το τζίντζερ

ginger

– Οι  ξηροί καρποί

kshroikarpoi

-Τα λιπαρά ψάρια 

solomos-megali

– Τα δημητριακά ολικής άλεσης 

dhmhtriaka

– Το λιναρόσπορο

Λιναρόσπορος

Είναι  μερικά από τα τρόφιμα που θωρακίζουν τον οργανισμό  και πρέπει να εντάξει κανείς στη διατροφή του, οι  αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες τους  προστατεύουν τον οργανισμό, προωθώντας την υγεία.

Οι  ερευνητές αναφέρουν ότι οι άντρες που κατανάλωναν λιναρόσπορο για 42 μέρες παρουσίασαν σημαντική μείωση στους δείκτες φλεγμονών στον οργανισμό τους, σε σχέση με άλλους άντρες που δεν κατανάλωναν το συγκεκριμένο τρόφιμο.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι το εκχύλισμα από ρίζα τζίντζερ φάνηκε να μειώνει τους δείκτες φλεγμονών στο παχύ έντερο.

Ακόμη, διαπιστώθηκε πως η κουρκουμίνη (κάρυ) θα μπορούσε να βοηθήσει στην καταστολή βιολογικών μηχανισμών.

Ακόμα είναι άγνωστοι οι μηχανισμοί που λειτουργούν οι τροφές, είναι όμως σίγουρο στατιστικά ότι αυτές οι τροφές λειτουργούν θετικά στην προώθηση της υγείας μας.

 

www.iasy.gr/

 

greekaffair.gr